4 תשובות
כי עכשיו זמן כזה...
תמיד בשעות האלו עמוס...
כולם משועממים חח
שנות אור זה יחידה לחישוב ומרחק ולרוב שמשתמשים בה מדברים על משהו ממש מהיר (לא איטי כמו סטיפס) אבל זה כנראה בגלל שהשרתים שלהם עמןסים
כנל



הוא לא כיפי
שואל השאלה:
טוב שקט ימתנשאים