2 תשובות
לא רע בכלל!!
5 חודשים של התמדה בלי נפילות זה מדהים!
חוץ מזה לכל אחד מותר צ'יט לפעמים:)
5 חודשים של התמדה בלי נפילות זה מדהים!
חוץ מזה לכל אחד מותר צ'יט לפעמים:)
לא נורא בכלל, מכאן אפשר רק לעלות
והתמדה של 5 חודשים?? אני לא מסוגלת לעבור שעה בלי לאכול משהו מתוק.
והתמדה של 5 חודשים?? אני לא מסוגלת לעבור שעה בלי לאכול משהו מתוק.
באותו הנושא: