5 תשובות
סבבה לגמרי!
שואל השאלה:
יש
יש
אנונימית
זה מעולה, אבל תאכלי עוד משהו את תיהי רעבה!!!
הכל טוב את חייבת להבין שגם אם את שומרת על תזונה וזה מעולה מידי פעם צריך גם לפנק את הגוף זה לא יהרוס לך כלום אם תאכלי עוגיה או חטיף
אני מקווה שזה לא רק מה שאת אכלת כל היום אגב
אני מקווה שזה לא רק מה שאת אכלת כל היום אגב
אם זה מה שאכלת כל היום זה קצת מידי
באותו הנושא: