התחברות הרשמה

תקשיבו נראלי נכנסתי לתסביך חחח

קצת קשה להסביר אבל נכנסתי לקטע עם מישהי מהאתר ורשמתי לה בטעות ביי בייב.
והיא רשמה לילה טוב וזה היה חוסר טאקט מה לעשות?
14 ביולי 2020, 03:15
צחוקמה לעשות?תסביךפרופילחלומות    
2 תשובות
מה הבעיה
נפלת חזק
כלום,בבוקר תחכה שהיא תכתוב.
ותענה בקטנה יבש חד פעמי כמובן
ס
סתם בנאדם כמו כולם:/
באותו הנושא:
אמלה תקשיבו נכנסתי לאתר ספארו של סרטים וסדרות ונכנסתי לאחד הקישורים כדי לראות 13 סיבות ואז
תקשיבו נראלי שמתקיפים את פייסבוק ואינסטגרם
תקשיבו שנייה וכנסו כי אני בתסביך
תקשיבו אני אוכלת תסביכים
וואו תקשיבו נראה לי נכנסתי לדיכאוןן
נכנסתי קצת לתסביך. עזרה.
תקשיבו אני אוכל תסביך פה
תקשיבו אני בלחץ נראלי ישלי אינפקציה באף תיכנסו בבקשה!!
היי חברים, תקשיבו נכנסתי ללופ מטורף...
תקשיבו אני מזה נכנסתי לדיכאון
תקשיבו אני הכנסתי את עצמי לתסביך של החיים, אמרתי לו שאני מוכנה לנסות אבל מבחינתי זה אפילו לא בכיוון !!!!