7 תשובות
כאילו אפס
אפס ושמאלני
0מאלני
0שמאלני זה כזה אפס שמאלני, אין לי מושג איך להסביר את זה חחח
חחח אני אוהב ישראלים...
שואל השאלה:
חחח אני מתה
איזה שטויות
ועוד אנשיפ מבוגרים כותבים את זה לרוב
אנונימית
חח הצל כותב ככה
אנונימית
כדי שלא ימחקו להם את מה שהם כתבו
0מאלני יעני הם אפס מה שנכון