7 תשובות
תארגני מסיבה קטנה של חברות וחברים קרובים
לא הבנתי
למה שלא תוכלו לאכול עוגה?
למה שלא תוכלו לאכול עוגה?
אולי לעשות איזה משהו כיפי כל האחים
מזל טוב :)
תנסי לארגן משהו מצומצם עם החברות הקרובות בבית שלך עם אוכל חטיפים ודברים כאלה
שואל השאלה:
אין לי חברות אמיתיות.. ואני ממש לא רוצה שהם היו ביום הולדת שלי :(
אין לי חברות אמיתיות.. ואני ממש לא רוצה שהם היו ביום הולדת שלי :(
אנונימית
אז תעשי עם המשפחה, תארגנו כזה ערב סרט, ותכינו/תקנו אוכל טעים ותארגנו שולחן מגניב של אוכל
באותו הנושא: