5 תשובות
אולי כי את נשארת רעבה..
אנונימית
אם זה גורם לך לרעב, אז כן.
אם את לא אוכלת מספיק, או שאת מדלגת על הארוחת בוקר ברור שזה משפיע..
לא נראה לי אבל אם את לא אוכלת יש סיבה אבל אם את לא אוכלת שטוית זה לא קשור העיקר שאת אוכלת
כן כי בדיאטה מפחיתים באוכל ואז אולי את יותר רעבה ואולי חושבת על זה בשיעורים
באותו הנושא: