7 תשובות
היום הולדת בקורונה
לפני שנה ניראלי
יומולדת 11 כי בכללי לא היה לי אז חברים וגם זה יצא על יום השואה
יומולדת 12 ❤
יצא לי על תשעה באב ובכיתי כל הזמן כי לא יכולתי לחגוג בת מצווה נורמלי
יצא לי על תשעה באב ובכיתי כל הזמן כי לא יכולתי לחגוג בת מצווה נורמלי
כל הימי הולדת שלי היו גרועים
יום הולדת 16 שלי הייתה חרדות
עשיתי מסיבה בלופט עם חברות וממול הייתה יום הולדת 18 של מישהו מהעיר שלי
ופשוט באמצע המסיבה שלי חצי מהבנות פשוט עזבו את היום הולדת בשביל להגיד שהן היו במסיבה שלו ופשוט באיזשהו שלב הייתי שם לבד לגמרי וזה היה משפיל שחברות עושות ככה
אבל באיזשהו מקום אני שמחה כי משם הבנתי מי החברים האמיתיים שלי ומי לא וניקיתי אנשים שאני לא צריכה בחיים שלי :)
וגם קמתי עם הנגאובר מטורף אז כן
עשיתי מסיבה בלופט עם חברות וממול הייתה יום הולדת 18 של מישהו מהעיר שלי
ופשוט באמצע המסיבה שלי חצי מהבנות פשוט עזבו את היום הולדת בשביל להגיד שהן היו במסיבה שלו ופשוט באיזשהו שלב הייתי שם לבד לגמרי וזה היה משפיל שחברות עושות ככה
אבל באיזשהו מקום אני שמחה כי משם הבנתי מי החברים האמיתיים שלי ומי לא וניקיתי אנשים שאני לא צריכה בחיים שלי :)
וגם קמתי עם הנגאובר מטורף אז כן
יום הולדת 8 מעדיפה לא להסביר
באותו הנושא: