6 תשובות
ממש לא
לא משנה באיזה גיל אתה זה לא בריא הרבה יש בזה מלא קפאין ודברים מזיקים אפשר לשתות את זה בכללי אם אתה רוצה אבל בגדר הנורמליות
לא, בכל גיל זה לא בריא. זה מלא בכמויות של הסוכר. זה לא טוב ללב והצעה שלי לא לשתות ואם קשה זה לשתות פעם בשבוע/שבועיים
יש בזה המון קופאין, לא בריא בכלל.
אני אישית כשהייתי קטנה ותמימה (גיל 4-6)לא ידעתי מזה אקסל ואחי בן 17 היה שותה את זה אז בתמימותי שתיתי לו הרבה אקסלים וזה היה טעים מידי אבל לא מצדיקה את מה שעשיתי בכל זאת לא ידעתי מה אני עושה. בקיצור לא בריא בכלל ועדיף שלא
זה לא בריא לשתות הרבה אקסל, לא משנה באיזה גיל
יש בזה המון קפאין, פעם ראשונה שועמתי את זה לא מעורבב עם מים, הייתה בגיל 11, זה בכללי לא בריא בגלל הקפאין והסוכר, תשתי תה קר במקום, זה ליטרלי נדיר