7 תשובות
אף פעם לא לוותר ולכל דבר לבצע תוכנית עבודה מסודרת עם יעדים ברורים
לדעת שזה יעזור לך ויקדם אותך
סירטוני מוטיבציה ביוטיוב( _)
חחח וואי ממש סליחה שפניתי אלייך בתור בן... לא יודעת למה חשבתי ככה:)
שואל השאלה:
חחח אבל למה אתם חושבים שאני בן?
חחח אבל למה אתם חושבים שאני בן?
תחשוב על המטרה שלך, מה אתה רוצה להשיג. אם לא תשיג את זה בעצמך, לא תקבל את זה סתם ככה. אז כדאי להשקיע קצת מאמץ כדי לקבל תוצאות. תדע שהחלק הכי קשה הוא להחליט לעשות את זה. ברגע שהתקבלה ההחלטה, אתה נשאב לתהליך וזה הרבה יותר קל. אז קודם כל, להחליט שאתה עושה את זה, להציב לך יעד, וכל יום להתקדם בצעדים קטנטנים לקראתו. לא לוותר רק כי אתה לא רואה תוצאות, אלא לשמור על סבלנות. להפוך את זה לחלק מהשגרה שלך, ובלי שתשים לב אתה תתקדם יותר ויותר.
תחשוב על מה תקבל אם תעשה את זה
באותו הנושא: