8 תשובות
נשבעת שזה קרה ליי יואו.
לא יצאת דוחה מגיע לה מבינה אותך כלכך
אמלהה יו קווין
חחח טובבבבב
סתם מיותר בעיניי
שואל השאלה:
מה מיותר? את לא יודעת מה היא עשתה לי ולמה ניתקתי איתה קשר
אנונימית
או מי גאד כןן זה נוראי
אבל נוראי טוב
ניסיתי לדמיין כאילו אני עשיתי את זה למישהי שאני שונאת והתחלתי לצחוק חחח(:
לא יודעת
נקמות שטותיות זה מצחיק
אבל נקמות שפוגעות זה סתם חבל
רק מראה שאכפת לך ממנה עדיין