תשובה אחת
ממש נהנתי בטירונות, היה מושלם ואני מתגעגעת לתקופה הזאת בסדיר כי היה לי יותר כיף שם ויותר התחברתי לאנשים שם. היום הראשון היה חרא אבל תמיד כשאני מדמיינת את עצמי חוזרת לטירונות אני מדמיינת את עצמי מהיום השני ולא הראשון כי לעבור את שרשרת החיול ושעיכבו אותנו בקור בחוץ שעות לא היה כיף.
עשיתי 02 אז לא עושים שם הרבה אז זה בעיקר היה כיף לעשות צחוקים עם האנשים שם, ואיםה שעשיתי טירונות היה אוכל טוב ותנאים די טובים ולא היו לנו תורנויות.
עשיתי 02 אז לא עושים שם הרבה אז זה בעיקר היה כיף לעשות צחוקים עם האנשים שם, ואיםה שעשיתי טירונות היה אוכל טוב ותנאים די טובים ולא היו לנו תורנויות.
אנונימית
באותו הנושא: