2 תשובות
מניסיון, מה שמשפר את הכתיבה זה לא מדריכי כתיבה. הם יכולים לעזור אבל הם לא העיקר.
מה שמשפר את הכתיבה זה פשוט לכתוב. כן ככה. בלי לחשוש יותר מידיי צריך יצא.
אחרי זה נותנים לאנשים שאתה סומך עליהם לקרוא מה שכתבת, מבקשים מהם הערות ומתקנים. ככה הכתיבה משתפרת. מדריכים זה רק עוזר קצת.
מה שכן- סדנאות כתיבה אוליי יכולות לעזור.
אז אם את כבר יודעת שאת צריכה להתחיל תתחילי! תושיבי את עצמך ותתחילי