8 תשובות
כן
"נובי גוד" זה "שנה חדשה" ברוסית. זהו מועד רוסי שחוגג את השנה החדשה.
זה לא בן אדם.
נובי גוד שחג שחוגגים את השנה החדש. כמו סילבסטר וכל זה
כן
נובי גוד זה שנה חדשה ברוסית, רוסים הם לא עד כדי כך דלביובי כדי לקרוא לבן שלהם שנה חדשה
אתה מדבר על סילבסטר שהוא אפיופיור קדוש ושהמציאו עליו שהוא שונא יהודים וגרם ליהודים להמיר את דתם
נובי גוד לא היה בן אדם אבל סילבסטר כן והוא היה אנטישמי.
מה...? נוביי גוד זה- "שנה חדשה" ברוסית.