16 תשובות
מה מתבישים בני כמה אתם ? שנתיים
לא צריך להתבייש בזה בכלל
תגידי לו שיהיה גבר פעם אחת בחיים שלו
שואל השאלה:
אנחנו בני 17
וזה מה שמוזר בקשר שלנו
אנונימית
זה עיניין של זמן
אתם בהתחלה?
בני כמה אתם?
אה
כמה זמן אתם ביחד ?
איזה חבר קוקסינל מה זה
תגידי לו את זה
עזבי שטויות תעזבי אותו
יאללה שימי לו בעיטה מסובבת כמו שחברה שלי עושה לי
והוא יבין את משמעותך
אם אתם מתביישים בקטע הזה
תיפרדו....
אנונימית
כנראה אתם מרגישים לא בנוח אחד עם השניה...
אני מציעה שתדברו על זה ותראו מה בעצם גורם לכם למבוכה הזאת..
וככה תעזרו אחד לשניה להגיע למצב שאתם לא מתביישים אלא נהנים אחד מהשניה
בואי אני אתן לך טיפ, פשוט אל תתביישו