9 תשובות
באמצע השיעור שלמדנו על מחזור קיבלתי מחזור פעם ראשונה
אנונימית
אוי אוי אוי ואוי, בכיתה ז' ביום הראשון ללימודים הכיסא שלי התמלא בדם -_-
כשהייתי בת 14 היה לי מחזור ועברתי ליד הקראש שלי והתחלתי לקלל אותו בטעות זה היה כל כך מביךך
בפעם הראשונה שקיבלתי מחזור הייתי בת 10 וחצי והייתי לבד בבית, הייתי בסלון מול הטלוויזיה ופתאום הרגשתי משהו מהאיזור למטה, הורדתי את הטייץ והתחתונים וראיתי שיש דם, הרבה דם, לקחתי חבילת מגבונים וניגבתי שם כל 2 שניות כי לא ידעתי מה זה הדם הזה, במשך חצי שעה כל שניה ניגבתי את הדם עם מגבון וכל הספה היתה עם המגבונים, התקשרתי לאמא שלי אחרי שהפסיק ל2 דק בערך ואמרתי לה שיורד לי משם דם, היא שאלה אותי אם אני יודעת איך נראת התחבושת ואיך שמים ואמרתי לה שכן, הלכתי לשירותים, לקחתי תחתונית, ואת הצד של הדבק הדבקתי על המפשעה.
אף אחד אבל אף אחד בעולם לא יודע שום דבר מזה וזה הדבר הכי מביך בעולם חחח
אנונימית
וואיי זה קרה בפעם הראשונה שקיבלתי .
בפעם הראשונה אז ממש כאב לי הראש והגב והבטן וכל הגוף בערך משהו מפחיד , ובגלל שאני סתומה אני בכל זאת הלכתי לבית הספר (זה היה ביום לימודים)

אני כמעט התעלפתי שםם הרגשתי ממש רע הייתה לי גם בחילה ומה לא. והמורה כזה פונה אליי מול כל הילדים בכיתה ושואלת אותי אם הכל בסדר , ואז אני מרימה את הראש במבט כאילו יצאתי מהגיהנום (אני שמתי את הראש שלי על היד כאילו אני ישנה כי ממש כאב לי הראש אז בגלל זה הרמתי את הראש) . אה כן ולפני שראיתי שקיבלתי מחזור אני הלכתי לסבא וסבתא שלי כי הם הוציאו אותי מהבית ספר ואז כשהייתי אצלם אני ראיתי שקיבלתי מחזור ולא ידעתי איפה לקבור את עצמי כי לא ידעתי מה לעשות ולא היו לה פדים :) נחמד סהכ
אוקיי וואו זה יהיה די ארוך...


אז הלכתי למסיבת פיג'מות אצל ידיד טוב שלי עם החברה הכי טובה שלי ואחיה, לא הייתי במחזור כשבאתי אליו אז לא שמתי פד ובבוקר כשקמתי ראיתי שכל המזרן שישנתי עליו מלא בדם.
בסופו של דבר העברתי את רוב הבוקר בפשוט לשבת על המזרן איזה חצי שעה כדי להסתיר את הכתמים בשביל שאף אחד לא ישים לב.
כשהחברה הכי טובה שלי התעוררה פניתי אליה וסיפרתי לה והיא יצאה הכי מלכה בעולם ועזרה לי - היא הרימה את המזרן בצורה שלא ישימו לב לכתמים וגררה אותו בחזרה לחדר של ידיד שלי, אני באתי איתה והורדנו ביחד את הסדין מהמזרן.
אחרי זה הגעתי למסקנה שאני חייבת לספר לאמא שלו בתקווה שהיא תבין אותי ולמזלי יש לו אמא מדהימה שישר כשאמרתי לה כמה אני מצטערת היא התחילה להגיד לי לא להצטער וכיבסה את הסדין, היא הציעה אחר כך גם לכבס לי את הבגדים ואפילו הציעה שאני אתקלח אצלם.
אנונימית
לפני שעה וחצי קיבלתי בפעם הראשונה אבל בכל זאת אספר
שכבתי במיטה אחרי כאבים של לילה שלם שאני לא ישנה ואז חשבתי שהשתנתי על עצמי ובסוף היה לי מלא דם בתחתונים ובמכנס,הערתי את אמא שלי בצעקות ובלחץ והבכתי את עצמי כי הרסתי שני זוגות תחתונים ושני זוגות מכנסיים או אחד
אנונימית
^מזל טוב
קיבלתי מחזור בבת מצווש אחרי שעשיתי מלא דחיות שזה לא יקרה ..
וגם אני בביהס צבאי של חיל האוויר אז יום אחד היה לי זרימה חזקה ושכחתי להחליף והתלכלכתי