19 תשובות
עוד לא קיבלתי, בת 19
אנונימית
קיבלתי בגיל 17, הרגשתי חלשה רצח. חשבתי שאני גיבורה ויכולה על הפעם הראשונה לדחוף טמפון אבל זה רק יצר זירת רצח.
אמא שלי עזרה לי במשהו בלימודים בכיתה ו', הלכתי לרגע לשירותים וממש נבהלתי כי זה היה חום כזה, דם יבש. הבנתי שזה מחזור אבל עדיין הייתי קצת לחוצה וביישנית. בכל זאת אמרתי לה שלדעתי קיבלתי מחזור ואז היא שמחה ומחאה כפיים חחח

זו הייתה תחושה מוזרה אבל לא כאב או משהו בפעם הראשונה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^
א-
למה את לא הולכת להיבדק?
אנונימית
היה לפני שנה הייתי במחנה קיץ הלכתי לישון אני מתעוררת בום אני רואה דם בתחתון הולכת לשים פד ואומרת למדריכות ואני מתקשרת לאמא שלי והיא כולה נרגשת אני סובלת מכאבים הציעו לי מלא שוקולד כתבו לי שיר נתנו לי חבילת פדים עם כיתוב בצבע גואש בכיתי כל היום מרוב כאבים קיבלתי בגיל 10 ואחת עשרה חודשים
ועכשיו אני במחזור ואני סובלת
זה היה בכיתה ה' צעקתי לאימא שלי אימא יורד לי דם מהנרתיק ואז היא באה ואמרה קיבלת מחזור והיא הביאה לי פד... זה הכל.
הייתי בת 11 וכאבה לי הבטן ממש וצרחתי מכאבים ואז הלכתי לרופא ונכנסתי שנייה לשירותים של המרפאה ושם קיבלתי את המחזור...
לראשונה, אני מציעה לבדוק את זה. בגיל 19 את כבר אמורה לקבל מחזור! בעיקרון הטווח הנורמלי זה עד גיל 16 ואת כבר בחריגב משמעותית...
בקשר אלי, ישנתי אצל בת דודה שלי ופשוט דחפתי נייר טואלט לתחתונים כמו מסכנה -_-
אנונימית
אממ אני הייתי בדרך לזרה מאילת וזה נסיעה של שש שעות עשינו עצירה אחת בערך אחרי ארבע שעות והייתי חייבת פיפי הלכתי לשירותים ןראיתי דם אמרתי לאמא שלי וזה היה בתחת דלק אז היא קנתה לי תחבושות וזהו חחח
בערב באתי להתקלח ראיתי דם בוקר למחרת שמתי פד שלקחתי מאמא שלי והלכתי לבית ספר. לא סיפרתי לאמא שלי. אני קונה לבד את הפדים שלי.
אנונימית
אנונינמית בת כמה את?
ולמה לא סיפרת לה?
אני כיום בת 12
אנונימית
אנחנו לא בקשר טוב בכלל. גם את החזיות שלי ודברים כאלה אני קונה לבד
אנונימית
אני עוד חודש 13
אנונימית
תספרי לה!!
שוב אני אומרת, אנחנו לא בקשר טוב ואין לי סיבה לספר לה אם אני מסתדרת לבד
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית היא דיברה איתך פעם על מחזור?
אנונימית
בקושי
אנונימית