התחברות
הרשמה
לא להאמין איך שהגעתי לגיל 18 כאילו עכשיו אז הראש משתנה לצורה הרבה יותר בוגרת וזה מוזר
כי כאילו המעבר החד הזה בין נערות לצבא ואחריות
וגם החשיבה משתנה,מישהו מזדהה?
11 באוגוסט 2020, 09:47
התבגרות
מאיזה גיל
מדע
גיל ההתבגרות
2 תשובות
חברה שלי מזדהה איתך. הזדהה איתך עוד כמה חודשים
C
Cloud9
מזדהה אח
M
MroRi
באותו הנושא:
אילו סיבות יש להאמין באלוהים מלבד תחושת פחד וריקנות?
מה הקטע לא להאמין במי שבזכותו אתם חיים עכשיו?
כאילו כל מי שמאמין באלוהים חייב להאמין גם בתנך?
אם אני עכשיו אצור ספר מלא בסיפורים, אצור אל בלי גוף, ואגרום לאלפים להאמין לזה
איך אפשר לא להאמין באלוהים זו כאילו עובדה שזה קיים למה אתם מביכים את עצמכם??
לגיטימי שאני ממש עצוב מזה שהגעתי לגיל מבוגר מדי מכדי להכיר בחורות ועכשיו זה מאוחר מדי? אני מרגיש תחושה של החמצה בחיים
אני שונא את זה, למה פסיכיאטרים מחשיבים מטופלים כאילו אסור להאמין ולבטוח בהם?
אני לא מאמינה בה או אוכלת כשר אני רוצה להאמין אבל לא הצלחתי כאילו אמרתי אני מאמינה וזה אבל בפנים לא הצלחתי להאמין
אמרתי שאם אעבור את הבגרות בעברית אתחיל להאמין באלוהים עברתי בדיוק עם 56 זה אומר שאני צריכה להאמין בו עכשיו???
לא הבנתי,עכשיו זה טרנד של להאמין בספגטי ולפחד מ-מומו?
מלא בנות ובנים כאילו 20+ חושבים שאני ממש ממש חתיך אבל בנות בגילי חושבות שאני לא מושך ואפילו מכוער למי להאמין?