התחברות הרשמה

מה דעתכם על ספטום? זה יפה או פחות?

14 באוגוסט 2020, 22:26
ספטוםפירסינגעגיל באףחוות דעת    
7 תשובות
כן !
כ
כוֹס
לדעתי זה יפה אם יש לך אף קטן יחסית
L
Lushlife
יפהה
יש לי ואני מאוהבת בו.
b
billie eilish my lovee
לא
ל
לא סתם ילדה
מושלם ואו
F
Flowerlady
לא מתחבר
T
Talkdirty2me
מהמם לדעתי ובעיניי הוא ממש מוסיף לי למראה
B
Blonda shava
באותו הנושא:
מה יותר יפה לדעתכם עגיל באף שהוא: נזם/חישוק/ספטום?
מה דעתכם על ילדה בכיתה ז' עם ספטום?
בנות תגידו ספטום יפה לפי דעתכם לגברים?
מה דעתכם על ספטום?
לדעתכם סמיילי עגיל בלשון ספטום ובטבור וקעקועים לבת 15 זה מוגזם?
מה דעתכם על ספטום ונזם? (בו זמנית)
לעשות ספטום זה כואב? ומה דעתכם על ספטום?
באיזה עיר חוץ מתל אביב אני יכולה לעשות ספטום ב100 שקל לפחות?
אתם חושבים שאם ליעל שלביה היה ספטום /עגיל באף וקעקועים היא הייתה פחות יפה?
כמה פחות או יותר עולה לעשות ספטום?
ספטום- מה דעתכם?