15 תשובות
תשאל אותה במקום לחפור פה וואי
אף אחד מפה לא יכול לדעת
אף אחד מפה לא יכול לדעת
אולי לקח לה זמן עד שנקלטת ?
חחח תשאלי אותה
אני בטוחה שההיריון עצמו לא נעים אבל אני בטוחה שקל אמא התנחמה בעובדה שהיא מביאה ילד לעולם, ושהיא זכתה בזכות הזאת, ושלא כל אחד יכול לעשות את זה :)
אולי כי באמת היה לה כיף? בסופו של דבר הריון זה לא כזה סבל היא פשוט ראתה צדדים חיוביים בהריון במקום את השלילים
אני ממש אוהבת להיות בהריון (: זה לא שאין קשיים, אבל זה כל כך כיף להרגיש את האוצר גדל בתוכי, זז, בועט, מגיב לקול שלי.. לא הייתי נותנת את זה למישהו אחר בחיים..
מעבר לזה שבטן הריונית זה כזה סקסי ויפה
מעבר לזה שבטן הריונית זה כזה סקסי ויפה
אנונימית
שואל השאלה:
למה בת כמה את?
למה בת כמה את?
25
אנונימית
אני ממש נהניתי בהריון הראשון שלי! הייתי מוצפת הורמונים שעשו אותי מאושרת. בנוסף, פתאום כולם ממש נחמדים אליך ומתחשבים.
ויש גם את מה שהאנונימית כתבה - להרגיש את העובר מתפתח בתוכך, גדל. לדעת שאת מזינה אותו בכל רגע נתון. להרגיש אותו זז. זו חוויה מדהימה!
שואל השאלה:
אני בן אבל
אני בן אבל
אתה בן, אבל אני לא יכולה לכתוב משהו שקשור להריון בלשון זכר, נכון? :)
שואל השאלה:
סליחה לא שמתי לב
סליחה לא שמתי לב
חח הכל טוב!
שואל השאלה:
אנונימית אפשר לדבר בפרטי?
אנונימית אפשר לדבר בפרטי?
באותו הנושא: