7 תשובות
למה את סובלת שם ובאיזה כיתה את?
, אולי תעברי ביהס?
שואל השאלה:
אני כנראה לומדת כל יום
אני בכיתה י
אני כנראה לומדת כל יום
אני בכיתה י
אנונימית
אין מצב שתלמדי כל יום, זה לא חוקי
וסבבה אז יש לך רק עוד 3 שנים זה ממש כלום, זה יעבור ממש מהר ויהיה יותר טוב
וסבבה אז יש לך רק עוד 3 שנים זה ממש כלום, זה יעבור ממש מהר ויהיה יותר טוב
תתנחמי בזה שיש קפסולות . ותוכלי להיות בסטיפס ויתמכו בך
זה בסדר, גם ככה לומדים יותר בזום מאשר בכיתה אני לומד ארבעה ימים בזום וכולה יומיים בבית ספר
את לא חוזרת שבוע הבא?
באותו הנושא: