10 תשובות
כן, זה טוב, זה אומר שאתה מחובר אליהם ברמה הרגשית וכנראה שאתה כותב טוב (אם אחותך גם מתמכרת...)
שואל השאלה:
התכוונתי בשביל להיות סופר בעתיד אם נערים נוספים יאהבו אותם (אני כותב הרפתקאות לנוער)
אתה יכול לשתף אותם עם אחרים ולקבל ביקורות. יש בfxp פורום בשם "הסיפורים שלכם", פרסמתי בו סיפור בהמשכים בעבר והיו כמה משתמשים שעזרו לי מאד.
שווה לך לנסות, אני לא יודעת אם הם עדיין פעילים אבל אולי זה יעזור לך. וגם יש פה בסטיפס אנשים (כמוני) שישמחו לקרוא אותם ולתת עצות, אם תהיה מעוניין. למרות שפה פחות רציניים
זה אומר שאת.ה אוהב.ת את הספרים שאת.ה כותב.ת וגם אחותך הקטנה
שואל השאלה:
תודה❤❤❤❤
קורה לי תמיד
זה מעולה כי זה נותן מוטיבציה להמשיך ולא להגיע לחסימת כתיבה
זו תשוקה ידידי.
אוי... קשה :(
ואני אקרא, בשמחה
שואל השאלה:
אני יותר מאשמח שתקראו!^-^
ואני כבר מפרסם בווטפאד ואני די צמא לקוראים וכוכבים וביקורות ודיעות אז מי שרוצה אני שם "הלוחשת לספרים"
(שם אני רק בת כי אני מתחבר לזה מהמחשב והמשפחה שלי הומופובית (כן נדפקתי) אבל אני כותב גם על הקהילה הגאה חופשי)