8 תשובות
תקראו לו תפילין וזהו, סגרתם פינה
שואל השאלה:
וואי למה לעצבן אבל
וואי למה לעצבן אבל
אנונימית
נגה, אורון, רהב(זה נפטון בעברית)
נגה
לבנה (ירח)
נגה הכי טוב
אני לא רוצה לצאת גזענית או משהו אבל אם היא תמניה או משהו זה קצת מצחיק לקרוא לה בשם אנגלי.
נגיד איימי לתמניה...
נגיד איימי לתמניה...
אנונימית
שואל השאלה:
לא תיימניה
לא תיימניה
אנונימית
באותו הנושא: