8 תשובות
תקראו לו תפילין וזהו, סגרתם פינה
שואל השאלה:
וואי למה לעצבן אבל
אנונימית
נגה, אורון, רהב(זה נפטון בעברית)
לבנה (ירח)
נגה הכי טוב
אני לא רוצה לצאת גזענית או משהו אבל אם היא תמניה או משהו זה קצת מצחיק לקרוא לה בשם אנגלי.
נגיד איימי לתמניה...
אנונימית
שואל השאלה:
לא תיימניה
אנונימית