7 תשובות
תלוי איזה שייק, לאיזה היא התכוונה מה שמים
תלוי איזה שייק
שייק עוגיות או שוקולד אני מבינה, זה נכון.
אבל שייק פירות/ירקות זה בריא
שואל השאלה:
היא התכוונה לשייק פירות
היא אומרת שזה מפוצץ פחמימות
אנונימית
שייק פירות זה בריא אם שמים חלב אז זה קצת יותר קלוריות אבל אפשר גם על בסיס מים
בקשר לפחמימות אולי היא התכוונה קלוריות אבל גם זה לא הרבה
שייק פירות לא משמין, יש בו פרוקטוזה, שזה סוכר טבעי, אז פשוט צריך לא להגזים.
וגם כל דיאטנית תגיד לך שפחמימות זה חשוב במידה
שואל השאלה:
אז אפשר לשתות פעם ביום שייק? ומתי צריך? זה במקום ארוחה?
אנונימית
באותו הנושא: