התחברות
הרשמה
זה בסדר להתחפש למשהו בחטיבה?
לא עכשיו נסיכה או משהו
30 באוגוסט 2020, 16:51
פורים
תחפושות פורים
2 תשובות
כן אני התחפשתי
זה החג הכי כיף אבר
ג
גּוּלָה
כן ברור
B
Bubba
באותו הנושא:
יש לנו נשף פורים והבנים צריכים להתחפש למשהו והבנות למשהו
אני וחברה שלי רוצים להתחפש למשהו זוגי ויפה איזה רעיונות אפשר?
בחטיבה יהיה בסדר תייק נייק?! לפי המקום בתיק!
באסה רציתי להתחפש למשהו מסוים
אני ועוד כמה חברים שלי רוצים להתחפש ביחד למשהו מקורי יש לכם רעיון אולי?
אני בן בכיתה ח ואני רוצה להתחפש למשהו מקורי יש לכם רעיונות טובים?
אני רוצה להתחפש למשהו עם נצנצים בגד נצנצים למישהו רעיון מה אני יכולה להתחפש עם בגד נצנצים?
אני וחברה הכי טובה שלי רוצות להתחפש למשהו, עדיף מקורי, רעיונות?
אני רוצה להתחפש למשהו קל ומפחיד יש לכם רעיון?
אני לומדת בחטיבה עם עוד 159 ילדים, הכל יהיה בסדר בעניין הקורונה?
זה לא ילדותי להתחפש? כאילו מה הקטע להתחפש כבר בחטיבה ובתיכון