13 תשובות
אני לא אז אל תכליל אותי
כי הם לא רוצים שיקשרו את זה לחשבון שלהם, לא רוצים שיפנו אליהם בפרטי לגבי זה ושלא יכתבו להם בקיר
כדי לא להתבייש, כדי לא להיחשף
אני גם לא מבינה, אני תמיד שואלת מהפרופיל שלי
אולי בשבילם זה מביך. או שזה ספאם
ואם תדע מי מאחורי האנונימי מה זה יעזור לך בחיים
נכון. זה מעצבן
אנונימי
כן מה יש להם
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי נותנת לך עוד פרח אם היה לי
הייתי נותנת לך עוד פרח אם היה לי
טוב שקט נועה
אנונימית
למה לא?
אני שואלת מאנונימי אם זה מביך, או אם זה חושף עלי פרטים אישיים, או אם זה מוציא לי תדמית רעה.
אני שואלת מאנונימי אם זה מביך, או אם זה חושף עלי פרטים אישיים, או אם זה מוציא לי תדמית רעה.
כי הם מתביישים? לאדעת
אני אישית 99% מהפעמים לא עושה אנוניצי רק אם זה ממש מביך
אני אישית 99% מהפעמים לא עושה אנוניצי רק אם זה ממש מביך
לא יודע איזה חמורים
אנונימי
באותו הנושא: