11 תשובות
אבל לדעתי תעירי אותו
שואל השאלה:
^^ לא, לא שאני יודעת שיש מכונות
יש לך אולי חטיפים או מכונות לקנות?
ברור שכן. זה התפקיד שלו.
שואל השאלה:
וואו כן
נראלי נותנים לנו אוכל דיאטטי או משו יואו
נותנים אוכל חראא!! וכל פמיניסט יודע להביא אוכל מהבית (בשבוע הראשון שלי אי פעם בפנימייה הקאיתי עד שהתרגלתי:/)
נו הוא ער?
שואל השאלה:
אני לא חושבת
האוכל טעים, לי לפחות, אבל לא משביע בשיט
חחח נמצאת באותו מצב
לי יש מדריך לילה שער שאני יכולה להתקשר לכל בקשה, אולי גם אצלכם..
בכל מקרה, את כנראה תלמדי את זה אם זה חדש לך אבל חובת הספקת אוכל בחדר של קופסאות שימורים וחטיפים וזה.
אנונימית
אין לכם מכונות אוכל שם?
תעירי אותו, מקסימום הוא יתעצבן עלייך שהערת אוצו בשביל זה..
פעם הבאה תשמרי לעצמך אוכל

כשאני הייתי בפנימיה, היה מכונות באמצע הכפר
אני בפנימייה ואל תעירי אותו אבל רוב הסיכויים שהוא ער... אם את חדשה בעניין תדעי שבפנימייה הרעב גובר פי אלף ואין לי מושג למה אז תכיני ציוד