9 תשובות
אויש
אני בטוחה שהם יפסיקו עוד מעט
אנונימית
מה אתה מתייחס לתינוקות אז יקראו לך ככה נו ו... אם תפסיק להתייחס לזה ותצחק על השם הזה אז ימאס להם וזה יעבור אחרי כמה ימים
SR4
כיתה ז או כיתה א
הם ישכחו מזה אל תדאג וחוץ מיזה מה אכפת לך זה לא בושה להפליץ
שואל השאלה:
אבל הפלצתי מלא פליצות רצוף
אנונימית
כאילו הם לא מפליצים עוד יומיים אפחד לא יזכור
טרול גרוע
תצחק על זה גם אתה תגיד להם תפסיקו לצחוק או שאני אפליץ כאילו וואלה זה מצחיק וזה אחד שיכולים להסתחבק איתו כי יש נושא שיחה וזה
וואי איזה ילדים בני 3 נשבעת