3 תשובות
לא חושבת.
דבר ראשון אין דבר כזה קול של "גיי" .
דבר שני לפי התנהגות הם כן משנים מיו הסתם כשמישהוא עצבני הקול שלו נעשהה עווה יותר כשמישהוא נגיד מדבר אם תינוק בקול ציףציף כזה הוא גם משנה את הקול.
אבל לפי אישיות וזה פחות אלה שמשנים לפעמים את הקול בכוונה ממש למעצבן כזה זה יותר פרחות וכאלה .
דבר שני לפי התנהגות הם כן משנים מיו הסתם כשמישהוא עצבני הקול שלו נעשהה עווה יותר כשמישהוא נגיד מדבר אם תינוק בקול ציףציף כזה הוא גם משנה את הקול.
אבל לפי אישיות וזה פחות אלה שמשנים לפעמים את הקול בכוונה ממש למעצבן כזה זה יותר פרחות וכאלה .
לא קול לא משתנה מהתנהגות, אם יש הומואים שיש להם קול מוזר זה כי הם עושים אותו בכוונה והם היתרגלו
באותו הנושא: