7 תשובות
תאמת שגם אני שאלתי את עצמי
אין
אולי ממש קצת
ולמה לא בעצם?
הם לא נוגעים בבנות ומדברים בכבוד
אולי ממש קצת
ולמה לא בעצם?
הם לא נוגעים בבנות ומדברים בכבוד
לי היה 2-3 שלימדו אותי^
זה כמו שבישיבה תיכונית יש מורות
לי יש 2 רבנים ועוד 4 מורים מקצועיים
לפני כמה שנים אחד הרבנים היה מחנך , ואז הפכו אותו למנהל ויש כאלה שאומרים שלא כדי שהוא ישאר...
אבל לדעתי צריך לתת להם ללמד בנות בגיל הזה פשוט לדעת מה הגבולות
לפני כמה שנים אחד הרבנים היה מחנך , ואז הפכו אותו למנהל ויש כאלה שאומרים שלא כדי שהוא ישאר...
אבל לדעתי צריך לתת להם ללמד בנות בגיל הזה פשוט לדעת מה הגבולות
אין מלא אולי רבנים
באותו הנושא: