5 תשובות
לדעתי אי אפשר להסיק מזה מסקנה, אבל זה באמת משאיר ספק רצף המאורעות המטורף שעברת.
אפרופו גם אני דתיה, ברוך הבא למועדון
אפרופו גם אני דתיה, ברוך הבא למועדון
תודה רבה על הפרח
אני מאמינה באמונה שלמה ומאמינה שהכל זה מלמעלה ועיקר זה להאמין פשוט גם בדברים הכי נוראים מסתבר שזה יכול היה להיות לטובתנו
אם לא הצלחת להגיע כנראה שהשם לא רוצה שתעבדי שם אם הצלחת אז עברת דרך שהיית אמורה לעבור וזה לא אומר שאת לא צריכה לעבוד במקום הזה
אנונימית
הכל מלמעלה והכל לטובה, תשתדלי בעזרת ה' לקיים את רצון ה' ותהיי תמיד מאושרת
הכל מלמעלה
באותו הנושא: