4 תשובות
אוי כמות הפעמים שזה קרה לי, שבוע שבועיים ואת שוכחת בכלל שזה קרה
אם זה עד כדי כך גרוע אולי יצא לך להיזכר בזה עוד בעתיד אבל לא נראה לי שיהיה לך אכפת
אם זה עד כדי כך גרוע אולי יצא לך להיזכר בזה עוד בעתיד אבל לא נראה לי שיהיה לך אכפת
קשה לייעץ כשלא יודעים מה בדיוק הביך אותך, אבל בעיקר לשים את עצמך בנעליים של הסביבה ולהבין שגם אם זה באמת משהו שנתפס כמביך- כמו שזה בא ככה זה יילך ולאנשים עוד כמה זמן יימאס לחשוב על זה כי הם ימצאו טופיק אחר לדבר עליו. לא שחשוב מה אחרים אומרים, אבל לפעמים זה יכול לעזור לנו להיות בראש שקט יותר.
וואי אני מבינה אותך אני לא מפסיקה לחשוב על אותו דבר כבר ארבעה ימים
זה פשוט נשכח מתישהו
באותו הנושא: