7 תשובות
את יכולה לבקש לעשות שירות לאומי בעקבות האמונה שלך וככה עדיין תתרמי למדינה וזה יהיה די דומה לצבא וגם סבתא שלך לא תתאכזב.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל בשבילם זה לא בסדר כי הם לא בעד מלחמות ואם אני הולכת כי אני רוצה אני הולכת נגד האמונה
^פשוט כבר נתנו לי תפקיד והכל אז לא חושבת שאני יכולה לשנות
אבל בשבילם זה לא בסדר כי הם לא בעד מלחמות ואם אני הולכת כי אני רוצה אני הולכת נגד האמונה
^פשוט כבר נתנו לי תפקיד והכל אז לא חושבת שאני יכולה לשנות
אנונימית
שואל השאלה:
רכזת סגל
רכזת סגל
אנונימית
שואל השאלה:
נכון, התפקיד נשמע ממש סבבה
אם אתגייס זה יאכזב את סבתא שלי כי היא תגיד שלא ניסיתי מספיק לצאת מזה (הרי אמרתי לה שאני לא רוצה) היא אמרה לי להתקשר היום למיטב.
מה שבטוח אני יודעת שאסרב להחזיק נשק בטירונות בגלל האמונה אבל אני לא רוצה לסרב להתגייס
נכון, התפקיד נשמע ממש סבבה
אם אתגייס זה יאכזב את סבתא שלי כי היא תגיד שלא ניסיתי מספיק לצאת מזה (הרי אמרתי לה שאני לא רוצה) היא אמרה לי להתקשר היום למיטב.
מה שבטוח אני יודעת שאסרב להחזיק נשק בטירונות בגלל האמונה אבל אני לא רוצה לסרב להתגייס
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא בתפקיד קרבי, כאילו בתפקיד עצמו אני לא אצטרך להיות עם נשק, אז רק ישפטו אותי אם אני אסרב בטירונות ואחר כך יחזירו אותי למסלול? כי אם כן אני מוכנה לזה רק לא להחזיק נשק
אבל אני לא בתפקיד קרבי, כאילו בתפקיד עצמו אני לא אצטרך להיות עם נשק, אז רק ישפטו אותי אם אני אסרב בטירונות ואחר כך יחזירו אותי למסלול? כי אם כן אני מוכנה לזה רק לא להחזיק נשק
אנונימית
שואל השאלה:
אז אם אסרב ואעלה למשפט ואהיה בכלא צבאי אחרי השהות שם לא יחזירו אותי לטירונות ולתפקיד?
אז אם אסרב ואעלה למשפט ואהיה בכלא צבאי אחרי השהות שם לא יחזירו אותי לטירונות ולתפקיד?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובות שלך
כל עוד זה יעזור לי להמנע מלהחזיק נשק אז אין לי בעיה לשבת קצת בכלא
תודה רבה על התשובות שלך
כל עוד זה יעזור לי להמנע מלהחזיק נשק אז אין לי בעיה לשבת קצת בכלא
אנונימית
באותו הנושא: