10 תשובות
אצלי בבית הספר אין בכלל למידה מרחוק.
טימס זה microsoft teams, כמו זום רק יותר מתקדם, נוח ויש שם יותר אפשרויות.
FML
לא יודע מה זה טימס אבל אצלנו משתמשים בזום
שנה שעברה גם אצלנו השתמשו
טימס זה מזעזע וזוועה
מה זה טימס לול אצלנו משתמשים בזום:)
גם אנחנו
גוגל מיט אצלנו
לא יודעת ..... אצלנו משתמשים בזום
אוח כיף לכם
אנחנו משמשים באימייל שהבית ספר יצר לנו
ובclassroom בגוגל
(זה משוב מתקופת הטרפפו) חח
אנחנו מהמשוב, חרא דבר ):