5 תשובות
זה מושלם! אני קיבלתי 60
הם די טובים בעיקר במתמטיקה
לא, הם יחסית אחלה. כמובן יש מקום לשיפור... אבל הם בהחלט לא כאלה גרועים. האם יורשה לי לשאול ממתי יש 30% במתמטיקה?
הכל טוב נראים סבבה לגמרי
הם סבבה פלוס
באותו הנושא: