7 תשובות
שאלה קשה כן הייתי יוצעאת עם בחור שהוא עדין ולא נראה "ערס " אבל לכיוון של נשי לא חושבת
לי זה דווקא עושה את זה בטירוף!
אנונימית
כע ואם הם לובשים חציות שהתחתנו איתי ביי.
עם מישהו עדין או רגיש כן
עם נשי לא
עם נשי לא
לא הייתי יוצאת עם גבר נשי
יש סיבה שאני סטרייטית
יש סיבה שאני סטרייטית
יש הרבה כאלה
אישית לא אצא עםנאחד כזה כי זה לא הטעם שלי
אישית לא אצא עםנאחד כזה כי זה לא הטעם שלי
מה זאת אומרת נשיים?
כאילו בנים בחצאיות לק ודברים כאילו?
כי אם כן אז חד משמעית!!
הייתי חוטפת ומתחתנת איתם(:
כאילו בנים בחצאיות לק ודברים כאילו?
כי אם כן אז חד משמעית!!
הייתי חוטפת ומתחתנת איתם(:
באותו הנושא: