10 תשובות
בבית עם האחים וההורים
עם המשפחה
בבית עם המשפחה (מצומצמת)
בבית
דוד שלי וחברה שלו חולי קורונה אז כל משפחה גרעינית עשתה לבד כי כולם בבידוד אני עשיתי רק עם ההורים שלי ואח שלי יאיי
אנונימית
בבית עם המשפחה
בבית עם המשפחה מצד אבא
חגגתי בבית, יחד עם סבתא וסבא,
רצינו כל המשפחה, אך בגלל הסגר לא היה ניתן לעשות זאת, לכן חגגנו במצומצם.
שמחתי לעזור,
yolo
רצינו כל המשפחה, אך בגלל הסגר לא היה ניתן לעשות זאת, לכן חגגנו במצומצם.
שמחתי לעזור,
yolo
בבית עם ההורים שלי והיינו בשיחה בזום עם האחים שלי
בעבודה :)))
באותו הנושא: