10 תשובות
ביום מינימום צריך לאכול 1200 קלוריות. תביני לבד אם זה בסדר
אנונימית
לא הרבה, זה סביר,
צריך לפחות 1,200 קלוריות.
כך שתמשיכי לאכול.
שמחתי לעזור,
yolo
זה בסדר גמור אבל תנסי לאכול דברים אחרים שיותר בריאים לא עודה וכאלה
די כבר עם השאלות האלה זה באמת מציק
לא! לא!
זה מעט נורא!
במקום העוגה היית יכולה לאכול שתי ארוחות, עוגה אין בעיה לאכול אבל לא רק עוגה.
את צריכה להוסיף חלבון ופחמימות. הרבה.
למשל תפריט בריא :
בוקר- שתי פרוסות לחם עם חומוס/גבינה/אבוקדו וירקות בצד.
צהריים- ביצה/עוף/דג/חלבון כלשהו ואורז/אורז ועדשים/כל פחמימה טובה אחרת
ביניים- שקדים/אגוזים, יוגורט, פרי
ערב- חביתה וסלט, פרוסות לחם
את לא צריכה להרעיב את עצמך, את צריכה לאכול טוב ובריא ולשלב ספורט, גם אימוני כוח וגם אירובי. אל תסיימי ארוחה שאת רעבה.
זה לא הרבה זה סבבה
איזה סלט את מתכוונת לאכול? סתם שיהיה לי רעיון מה לאכול גם
שואל השאלה:
מלפפון עגבניה וכף טונה בשימורים
אנונימית
לא זה לא הרבה.
את צריכה מינימום 1200
אנשים לא מבינים שככל שהם יפחיתו באוכל שלהם הגוף יכנס למצב שנקרא אגירת שומן, זאת אומרת שהגוף מרגיש שהוא לא מקבל מספיק מזון וככה במקום לרזות, אז השומן יתאגר וישאר, זה יתאפיין בידיים ורגליים רזות אבל כרס. וחוץ מזה זה ממש לא בריא! זה מוביל לסחרחורות וכאבי ראש, לאובדן הכרה, ולטווח הארוך לאנורקסיה. אם את רוצה לרדת במשקל ולהתחטב אני מציעה לך ללכת לדיאטנית (כרגע סגר) אז פשוט לאכול בריא, מספיק חלבונים שמצויים בעיקר בביצים, בשר (עדיפות לבשר רזה כמו עוף), וסלמון שמפוצץ בחלבון ואומגה 3, להפחית בפחמימה לא בריאה ולאכול פחמימה בריאה כמו כוסמת, אורז מלא וכו, ולאכול שומן בריא כמו שמן זית שמאוד תורם לשריפת שומן עיקש, לא לפחד לדחוף כמה המון מים! אם את רוצה להתחטב הייתי ממליצה לך בחום להתחיל להתאמן, אני לא אומרת להגזים אלא לעשות ריצת בוקר לפני ארוחה ככה שזה שורף יותר קלוריות, אימוני כוח שבניגוד לדעה הרווחת ממש לא מנפחת את השרירים, הרמת משקולות, אימוני בטן, אירובי ממש מעולה לשריפת קלוריות. ולהמשיך ולהתמיד בכך!
וכמה שפחות לאכול שטויות כמו חטיפים וממתקים, ופחות לאכול בחוץ (עכשיו זה הזמן המתאים להתחיל), ולהפחית בשתייה ממותקת. ואם את שותה אלכוהול הייתי ממליצה לך לפחות להפחית מכיוון שזה מנפח נורא את הבטן, יוצרשיותר פירות וירקות בצלחת (עדיפות לטרלשתות המון כרס, וגם משמין. (לא אתייחס כרגע להשפעות הבריאותיות של זה) ולא לקחת את הסגר למקום של דיכאון ושל "מותר לי לאכול כמה שבא לי" כי מה שקרה בסגר הראשון זה שאנשים אכלו מרוב שיעמום ופשוט העלו ים במשקל והתאכזבו מכך ומעצמם.
אם את בכליים/ מאודים) הם מפוצצים בויטמינים ומינרלים, והכי חשוב זאת רוצה לפנק את עצמך באיזה משהו טעים עדיף פירות, או פעם בשבוע כמו שישי או שבת לתת לעצמך יום מנוחה ולהתפנק באיזה גלידה/ שוקולד אבל שוב לא להגזים ולקחת כל דבר בפרופורציה.
שמחתי לעזור ;)