12 תשובות
יש אנשים שמאמינים בזה כן
שואל השאלה:
הלפ
אנונימית
כאן אני לא יודעת
אבל בהחלט יש אנשים שמאמינים בזה
יש אנשים שמאמינים בזה ולא מוכנים לקבל את העובדה שהעולם הוא בצורה של צב ים
גם אני ראיתי לפני כמה דקות, ממש מוזר שזה ככה
מי לא מבין שהעולם עגול, מה לא מובן בחוקי הפיזיקה ובמדעי החלל?
מסתבר
הרוב ציניות ונסיונות זולים להגיע לחמות, תהיי בטוחה בזה.
גם אלו שנראים כאילו הם מאמינים בזה באמת, זה לרוב לא אמיתי. נטו פרובוקציה.
אני בספק אם יש כאן יותר משלושה אנשים שבאמת מאמינים בזה.
גם קחי בחשבון שהשאלות שאת רואה, הן בדרך כלל של אותו בן אדם, או אותם בני אדם ספציפיים. אם ראית עשר נגיד, אני מתקשה להאמין שיש עשרה אנשים שכתבו את השאלות האלו. גג שניים.
כן יש כאלו
שואל השאלה:
סליחה על הבורות, מה זה אומר פרובוקציה?
אנונימית
שאומרים משהו בשביל לעורר תגובה נגיד "אין אלוהים" או משהו כזה
מעשה שהמטרה שלו היא ליצור ולעורר תגובה. בדרך כלל התגרות.
"אין אלוהים" זו לא בהכרח פרובוקציה, זה מאוד תלוי בקונטקסט. (הקשר.)