33 תשובות
שואל השאלה:
אני ממש נלחצת מזה
אנונימית
הגיוני לגמרי
לא נקאלי קראש, אולי את מפתחת עליו חיבה? שאתם תהיו חברים טובים
שואל השאלה:
הקטע שהוא ציני וזה מושלם כי אני בנויה מציניות
הוא מגניב כזה לאדעת להסביר אבל אני בכלל נגד זוגות בגיל הזה כי זה ממש צעיר
גם יש בנות שחברות טובות שלו מהכיתה הקודמת שלהם והן איתי בכיתה(בשתי הקפסולות) ונראלי שאחת מהן אוהבת אותו
אנונימית
תקשיבי תגידי לו כזה זורם, בלך בבצפר מתישו ללשבת לאכול? או מה השיעור הבא שלך? אומיגאד! אני עוברת שם נפגשש
שואל השאלה:
אם יש לו סטיפס הלך עליי
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי חרדה חברתית מאובחנת על ידי אנשי מקצוע ככה שאין לי ביטחון^
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי ביטחון ואני חרדתית מכל העניינים האלה
אנונימית
בוואסטאפ הרבה יותר קל, כל מה שנשאר לך לעושת עוד זה לדבר איתו
שואל השאלה:
מביך אותי ברמות
אנונימית
שואל השאלה:
כי אנחנו לא מכירים כמעט
אנונימית
את כיתה ז נכון? כיתה ז נוצרה בשביל מביכויות אני בכיתה ח אני מבינה
שואל השאלה:
זה יהיה ככ מביך ומוזר שאני אפנה אליו בפרטי כנחמדה כי אני הכי לא כזו
אני לא הבן אדם שמתאים לזה
אנונימית
גם תקישיבי שאם לא תעשי עם זה כלום לא יקרה כלום
שואל השאלה:
החרדה חברתית שלי מונעת ממני להזמין במקדונלדס בלי לקפוא או לבכות
נראלך שאני מסוגלת??
אנונימית
שואל השאלה:
אני די בטוחה שהוא מחבב מישהי
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבי,תדליקי את ההתראות ואני אעדכן אם קרה משהו אחרי שנסיים לדבר פה
אנונימית
ברור שאת מסוגלת! אל תתני לזה להשפיע עליך, ברור שזה יהיה יותר קשה אבל תנסי
גם בפרטי את יכולה
שואל השאלה:
אני אודיע אם קרה משהו
השיחה הלכה בערך שאנחנו כותבים כי אנחנו היחידים שערים ושולחים סטיקרים ציניים(לא עלובים כמובן) וכאלה
לא משהו מוגזם אבל אני מגזימה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא ילד עם מלא ביטחון
הוא נכנס לנו לשיעור לפני שהוא נגמר והתהלך לו ואמר שלום למרות שהיינו עדיין בשיעור ואז כולם צחקו
אני ההפך וזה נוראי לי
אנונימית
אוו איזה מתוקים אימלה.
תקשיבי, אני חושבת שכן מתפתח שם משהו, אבל מה יש להתבייש?
כמות הפעמים שאני הייתי דלוקה על אנשים היא עצומה, ואם את באמת אוהבת אותו, תנסי לדבר פנים מול פנים ותראי לאן זה מתפתח.
:)
שואל השאלה:
הקטע שיש לי חרדה חברתית(מאובחנת כמובן) וביטחון נמוך ברמות,אף פעם לא באמת דיברנו במציאות ואני מכירה אותו בקושי וזה ככ מביך:(
אנונימית
ממ לחיות זה לא כיף במיוחד בכיתה ז'
חרדה חברתית זה גם לא כיף במיוחד בכיתה ז'
שואל השאלה:
עדכון
הוא לא סובל אותי בשיט
אנונימית
יואן שכחתי מפה
שואל השאלה:
אני בשוק יש לו קראש על החברה הכי טובה החדשה שלי והחברה היחידה שלי בכיתה והיא מודעת לכך שיש לי קראש עליו
אנונימית
מצטערת לשמוע שיש לך חרדה חברתית, אבל על כל מקרה, אני חושבת שזה אחלה צעד בשבילך לנסות את זה.
עכשיו זה ממש חמוד וזה נראה כאילו יש לך קראש עכשיו (וכלל הנראה יש לך) וזה ממש נחמד, אבל טיפ שלי, תעשי את הצעד ותדברי איתו על זה כי כשתגדלי את תסתכלי לאחור ותוכלי לצחוק על זה, אומרת בתור אחת שהייתה שם :)