4 תשובות
אני אומרת את זה בתור בחורה,
חד משמעית.
שואל השאלה:
אוף אני מכורה לזה באמת עכשיו שמתי לב שאני עושה לכל הודעה לייק איך נגמליםם
אנונימית
זה תלוי על מה לול
.-!
חח אני עושה את זה לפעמים בשביל לעצבן כאילו לייבש... ^_^