6 תשובות
בגלל שלזה החברה רגילה, דפוק ברמות לפי דעתי
***כשמישהי יולדת
וכן, זה מעצבן. זו שארית מתקופות קודמות, בה האמא עשתה דברים והאבא לכל היותר עזר בבית. בנוסף, יש לא מעט גננות שבכלל לא טורחות לדבר עם האבא, מבחינתן האמא היא הכתובת היחידה. גם זה מרגיז.
היום, אגב, כבר לא קוראים לזה "עוזר עם הילדים" אלא "מעורב בגידול הילדים".
וכן, זה מעצבן. זו שארית מתקופות קודמות, בה האמא עשתה דברים והאבא לכל היותר עזר בבית. בנוסף, יש לא מעט גננות שבכלל לא טורחות לדבר עם האבא, מבחינתן האמא היא הכתובת היחידה. גם זה מרגיז.
היום, אגב, כבר לא קוראים לזה "עוזר עם הילדים" אלא "מעורב בגידול הילדים".
שואל השאלה:
זה לא משה אם זה נקרא "עוזר" או "מעורב"
זה משהו שצריך להיות מובן מאליו שהאבא לוקח חלק בגידול הילדים שלו
וחבל שזה לא ככה
חבל ששואלים אם הוא עוזר או מעורב כאילו הוא מטפלת שבאה מידי פעם לעזור
זה לא משה אם זה נקרא "עוזר" או "מעורב"
זה משהו שצריך להיות מובן מאליו שהאבא לוקח חלק בגידול הילדים שלו
וחבל שזה לא ככה
חבל ששואלים אם הוא עוזר או מעורב כאילו הוא מטפלת שבאה מידי פעם לעזור
נכון!
וחבל שהגננת אומרת לי "סוף סוף את מגיעה לגן, כבר מזמן רציתי לדבר איתך על משהו". וכשאני מציינת באזניה שהיא רואה את האבא כל בוקר, היא אומרת לי "כן, אבל זה לא אותו הדבר".
זה נכון, זה באמת לא אותו הדבר. לאבא יש אינסוף סבלנות והוא לא היה יוצא על הגננת בגללה הדברים האלה.
וחבל שהגננת אומרת לי "סוף סוף את מגיעה לגן, כבר מזמן רציתי לדבר איתך על משהו". וכשאני מציינת באזניה שהיא רואה את האבא כל בוקר, היא אומרת לי "כן, אבל זה לא אותו הדבר".
זה נכון, זה באמת לא אותו הדבר. לאבא יש אינסוף סבלנות והוא לא היה יוצא על הגננת בגללה הדברים האלה.
כי לא כל האבות עוזרים
בעלי לדוגמה לא עוזר לי עם הילד
בעלי בתגובה: "אני לא משתלט עליו..."
- _-
בעלי לדוגמה לא עוזר לי עם הילד
בעלי בתגובה: "אני לא משתלט עליו..."
- _-
אנונימית
אז שילמד להשתלט עליו, זה בכל זאת הילד שלו. ויש גם אמהות שלא מצליחות להשתלט על הילד וזקוקות לעזרה מהאבא.
באותו הנושא: