20 תשובות
כי אנשים מושפעים מדעות של ימנים לא מחונכים.
FML
כי כל הקורונה זה בגלל השמאלנים מבלפור!
כי זה כאלה ימנים שלא ימנים
אני די בטוח שלרוב זה אנשים שבכלל לא יודעים מה זה האידיאלוגיה של ימין ומושפעים מהחברה
כי יש אנשים כמו שתי תגובות מעליי... ("כי כל הקורונה בגלל השמאלנים מבלפור")
*כל* הקורונה בגלל השמאלנים??? ומן הסתם שביבי יומר ככה... (רק לידע כללי, אני לא שמאלנית... אבל אני חושבת ההיגיון כאילו)
כמעט כל הקורונה!
אם לא היו הפגנות אנחנו לא היינו בסגר!!!
למה את מזלזלת בביבי האפדימיולוג?!
ודרך אגב- בהפגנה האחרונה בבלפור היו 0 חולי קורונה מאומתים
זה שקר!!!!
כולם עם הטלפון בבית!!!!!
ביבי הוא אפדיממוליוג ואת תקשיבי רק לו!!!
לא לתשקורת השמאלנית!!!!
אוקיי לא משנה.. אני לא רוצה לריב או משהו. אני אומרת את הדעה שלי- שמאלנים הם לא רעים. זה שהם מביעים דעה שונה לא הופך אותם לרעים. בטח שלא. ההפך- אנחנו "מדינה דמוקרטית", לא?
השמאלנים הביאו את הקורונה ובגללם יש התחממות גלובלית!!!!
נניח
חח אני מת איזה טמבל
למה אתה מקלל?!
חשבתי שרק ימנים "מקללים"...
איפה הנימוסים האירופאים שלך חביבי ?
אני ימני יא טמבל
אין דבר כזה ימני שלא אוהב את ביבי
ביבי לא ימני
הוא בעד פתרון שתי המדינות וזה הגדרה של השמאל
federal reserve המפגינים עם מסיכות ובמרחק. הדוסים הם אלה שלא מקשיבים להנחיות
מסיבה מאוד קלה
לא כל בן אדם מקבל דעות וזה די אדיוטי
שלא יקשיבו
מה זה עניינך?
^בגלל שהם לא מקשיבים יש פה יותר קורונה