9 תשובות
שואל השאלה:
להגיש תלונה על מה?
להגיש תלונה על מה?
אנונימית
קודם כל ללכת לשם ולעשות בלגן לא יעזור ורק יחמיר את המצב של אמא שלך.
לא יכולים לפטר אותה ממש על דבר כזה ואם כן היא יכולה לפנות לבית הדין לענייני עבודה ולתבוע אותם על כסף או על השבת העבודה שלה, ההצעה שלי אלייך כבת זה קודם כל להרגיע את אמא, להכין לה אולי משהו לאכול וכוס קפה ולשבת לדבר איתה, להציע לה לעשות משהו יחד.
אין לך הרבה מה לעשות כי להתערב בפנים כילדה של העובדת רק יזיק לאמא שלך (וחשוב שתביני את זה כי לפעמים עושים מעשים מתוך עצבים ורק אחר כך מבינים שזה הזיק ולא הועיל.)
ובלי קשר, אם יש לאמא אופציה לעבור לעבוד במקום אחר (למרות שיש קצת קושי קורונה ) אז הייתי מעדיפה כי גם אם לא יפטרו אותה כנראה שיתנכלו לה אחרי כל המצב הזה וזה לא מקום שהיא רוצה באמת לעבוד בו אחרי שמשהו כזה קרה. ואם אין אופציה אז לשמור על פרופיל נמוך ולא להמשיך את הריב , כי זה מקום העבודה והפרנסה של המשפחה שלכם ויש בעיית אבטלה כרגע... למרות שזה בלתי נסבל זה עדיף מלהיות מפוטרת ולחיות על קצבאות.
המון בהצלחה!
עריכה - זה שהוא קרא לאמא שלו וכו והיא איימה עליה זה עילה להגשת תלונה במשטרה שזה גם יגן עליה מפיטורין כנראה
לא יכולים לפטר אותה ממש על דבר כזה ואם כן היא יכולה לפנות לבית הדין לענייני עבודה ולתבוע אותם על כסף או על השבת העבודה שלה, ההצעה שלי אלייך כבת זה קודם כל להרגיע את אמא, להכין לה אולי משהו לאכול וכוס קפה ולשבת לדבר איתה, להציע לה לעשות משהו יחד.
אין לך הרבה מה לעשות כי להתערב בפנים כילדה של העובדת רק יזיק לאמא שלך (וחשוב שתביני את זה כי לפעמים עושים מעשים מתוך עצבים ורק אחר כך מבינים שזה הזיק ולא הועיל.)
ובלי קשר, אם יש לאמא אופציה לעבור לעבוד במקום אחר (למרות שיש קצת קושי קורונה ) אז הייתי מעדיפה כי גם אם לא יפטרו אותה כנראה שיתנכלו לה אחרי כל המצב הזה וזה לא מקום שהיא רוצה באמת לעבוד בו אחרי שמשהו כזה קרה. ואם אין אופציה אז לשמור על פרופיל נמוך ולא להמשיך את הריב , כי זה מקום העבודה והפרנסה של המשפחה שלכם ויש בעיית אבטלה כרגע... למרות שזה בלתי נסבל זה עדיף מלהיות מפוטרת ולחיות על קצבאות.
המון בהצלחה!
עריכה - זה שהוא קרא לאמא שלו וכו והיא איימה עליה זה עילה להגשת תלונה במשטרה שזה גם יגן עליה מפיטורין כנראה
אל תתערבי בעניינים לא שלך.
אני מבינה את הרצון שלך ללכת לשם ולהעמיד אותם במקום אבל אל תעשי את זה כי זה עלול לגרום נזק יותר גדול ממה שיש עכשיו..
תנסי לעודד את אמא שלך ולהיות איתה ולעזור לה בדברים שאת יכולה.
תכיני לה אוכל, תדברי איתה, תשבי לצידה ותנסי לומר לה שהכל יהיה בסדר בסופו של דבר.
אני מבינה את הרצון שלך ללכת לשם ולהעמיד אותם במקום אבל אל תעשי את זה כי זה עלול לגרום נזק יותר גדול ממה שיש עכשיו..
תנסי לעודד את אמא שלך ולהיות איתה ולעזור לה בדברים שאת יכולה.
תכיני לה אוכל, תדברי איתה, תשבי לצידה ותנסי לומר לה שהכל יהיה בסדר בסופו של דבר.
שואל השאלה:
קודם כל גם אני עובדת שם עם אמא שלי.
אמא שלי צריכה ממש את העבודה הזאת אנחנו ברוך ה' חיות די טוב אבל יש לנו מלא מלא קשיים כלכליים.
ואמא שלו יש לה תפקיד די גדול בגלל זה היא איימה שתדאג לפיטורים שלה
קודם כל גם אני עובדת שם עם אמא שלי.
אמא שלי צריכה ממש את העבודה הזאת אנחנו ברוך ה' חיות די טוב אבל יש לנו מלא מלא קשיים כלכליים.
ואמא שלו יש לה תפקיד די גדול בגלל זה היא איימה שתדאג לפיטורים שלה
אנונימית
כל מה שכתבתי עדיין תקף גם למה שהוספת :)
אז עוד יותר אל תלכי לשם.
אם גם את עובדת שם זה יגרום לנזק יותר גדול..
אני מבינה את הרצון הזה שלך אבל זה לא חכם. מה שחכם זה להיות עם אמא שלך עכשיו ולהיות שם בשבילה.
אם גם את עובדת שם זה יגרום לנזק יותר גדול..
אני מבינה את הרצון הזה שלך אבל זה לא חכם. מה שחכם זה להיות עם אמא שלך עכשיו ולהיות שם בשבילה.
גמר חתימה טובה :)
שואל השאלה:
תודה על העזרה....
וגם לכם גמר חתימה טובה❤
תודה על העזרה....
וגם לכם גמר חתימה טובה❤
אנונימית
אין למה לעשות בלגאן.
שתתעלם, תושיבי אותה ותסבירי לה שיש אנשים שהם פשוט...מטומטמים ואין למה לייחס למה שהם אומרים חשיבות בכלל.
שתתרחק מהעובד הזה ומאמא שלו ובמידה והם באמת יממשו את האיומים שלהם (לחשוף את העבר שלה אם יש וידאגו עלק לפטר אותה) אז לגמרי יש מקום לתלונה וללעשות בלגאן.
אבל רוב הסיכויים שאלה סתם דיבורים, לכן תנסו לנשום עמוק ולהמשיך הלאה.
שנה טובה וגמר חתימה טובה (:
שתתעלם, תושיבי אותה ותסבירי לה שיש אנשים שהם פשוט...מטומטמים ואין למה לייחס למה שהם אומרים חשיבות בכלל.
שתתרחק מהעובד הזה ומאמא שלו ובמידה והם באמת יממשו את האיומים שלהם (לחשוף את העבר שלה אם יש וידאגו עלק לפטר אותה) אז לגמרי יש מקום לתלונה וללעשות בלגאן.
אבל רוב הסיכויים שאלה סתם דיבורים, לכן תנסו לנשום עמוק ולהמשיך הלאה.
שנה טובה וגמר חתימה טובה (:
באותו הנושא: