7 תשובות
אם את מדברת על דינמיט לדעתי אחלה שיר מדבק ונשמע טוב סך הכל
שואל השאלה:
כל כך
כל כך
אימלה איזה חתיכים והשיר מושלםם
דיינמיט זה שיר מושלם! הבנים ממש יפים וחמודים בקליפ
אני מתה על השיר, ועליהם. והקליפ יצא מדהים! אהבתי את כל הרעיון של זה, פעם ראשונה שהם מוציאים שיר באנגלית וזה יצא ממש טוב. שיר מעודד, מרענן... נותן תחושה כזאת של קיץ.
דיי אני מאוהבת בשיר הזה! הם ממש חמודים בקליפ ובכללי השיר לא נמאס לי ממנו ואני שומעת אותו כל שנייה
אני שומעת אותו בלופים לא נמאס לי ממנו בכלל והם ככ יפים בקליפ הזה והם נראים שמחים והשיר הזה ממש מעודד~
באותו הנושא: