10 תשובות
הבחורה עברה גבולות של קנאה
שואל השאלה:
היא אמרה לי שהיא מתעצבנת כי היא צברהשלי ולא אחותי
היא אמרה לי שהיא מתעצבנת כי היא צברהשלי ולא אחותי
אנונימי
בטח בצחוק מה
סתם מוזרה
לא היא מקנאה סתם ותסביר לה את זה...
סליחה אבל היא ממש ילדותית,ולא זה לא הגיוני
אנונימית
זה על גבול ההזוי אפילו,לא הגיוני
חחח מה?
ממש מוזרה
אנונימי
לא זה לא הגיוני
זאת אחותך למה שזה יפריע לה??
זאת אחותך למה שזה יפריע לה??
באותו הנושא: