2 תשובות
זה לגיטימי לגמרי,
אבל אני אישית חושבת שאת לא אמורה להרגיש ככה
כולם בוכים וזה בסדר לגמרי את לא צריכה להרגיש חלשה..:)
כן, ברור שזה לגיטימי.
אגלה לך סוד- רוב האנשים בעולם בוכים בצורה כזאת, הם פשוט לא אומרים.
נורמטיבי לחלוטין