תקשיבו אני גרה בבית שתי קומות הקומה למעלה זה היחידת דיור
היחידת דיור הפרטית שלי יש פתח מהקומה הראשונה (הבית הרגיל) איפה שההורים שלי גרים וכל המשפחה בקיצור הבית ליחידת דיור שלי הכוונה שיש מדרגות ישירות. השטח פתוח וגם יש מעלית אח שלי התגלה עם הנגיף קורונה ואני בקבוצת סיכון (חלתי בסרטן פעמיים) לא נפגשתי איתו חוץ מי זה שהוא הביא לי כסף שהוא היה חייב לי ושאבא ואמא עברו בנינו אך לא במגע פיזי כלל האם יש סיכוי שנדבקתי? את הכסף שהוא הביא לי זה היה לפני שלוש שבועות ככה שאין סיכון בכלל אך ליתר ביטחון