8 תשובות
נהיה טיפה קריר
וואי כן ממש מתחיל להתקרר בלילה
יואו גם אני מרגישה את זהה (סוף סוף מגיע החורף!)
כן ניהיה קריר בלילות
אנונימית
כן סוף סוף קיץ זה חראא
שואל השאלה:
חששתי כבר שאני לא מרגישה טוב או משהו חחח
חששתי כבר שאני לא מרגישה טוב או משהו חחח
אנונימית
כן, ואני אשכרה היחיד שנהנה מזה ובא עם גופיה לבחוץ ורוכב באופניים מהערב עד הבוקר ובבוקר נכנס למפל קטן בשטחים
אנונימי
אני בהלם הוצאתי את היד וקר בחוץ
אנונימי
באותו הנושא: