6 תשובות
אני מנסה להבין אם את מפגרת או שאת עושה את עצמך
אל תאשימי את עצמך. מותר לנו להשבר מדי פעם מה שחשוב שלא נלך אחורה או ננסה ללכת יותר מדי מהר... במידה ויש לך תפריט אז תמשיכי בו. יום אחד לא יעשה הבדל(;
לכי מחר תעשי אירובי חצי שעה את שורפת הכל מה את רצינית איזנ 300 קלוריות את רוצה למות?
את לא יכולה להשמין ממשהו שאת אוכלת פעם אחת. השמנה נוצרת מימים על ימים שאת אוכלת קלוריות יותר ממה שאת שורפת. מיום אחד לא יקרה כלום מבטיחה לך
אחלה ארוחת בוקר. עכשיו תוסיפי גם צהריים וערב.